Ma már a karóra szerepe távol esik attól, hogy az időt nézzük rajta. Sokkal inkább jelképez egy státusz szimbólumot, hangsúlyozza a tekintélyt, hasonlóan az autóhoz. Persze nincs a Suzukival semmi baj, de egy cégvezetőt ritkán látunk benne, mert a pozíciójához méltányos márkát választ. 

Az első legnépszerűbb óramárka természetesen a Rolex mindenek felett, azonban ezt csak tehetős társadalmi rétegek engedhetik meg magunknak. 1905-ben alapították a céget. Rendkívül sok órát forgalmaz, ami érdekes, annak tudatában, hogy mennyire drága márkáról is van szó. Mégis van rá kereset. 

óra márka

Szintén egy nagy körben kedvelt drága márka a svéd Tag Heuer. Ennek divatossága elérte a fiatalokat, ennek fényében sokak karján láthatjuk megvillanni a közel milliós órát. 

óra márka

Egy másik kedvenc, a Citizen is drága órának számít, de a megfizethető árak közé tartozik. Fiatal értelmiségiek körében nagy népszerűségnek örvend mostanság.

óra márka

A Michael Kors manapság fiatal lányok napi viseletéhez tartozik, elég jó karácsonyi ajándéknak számít. Bár táskák, pénztárcák tekintetében is elég elterjedt márka. Nem olcsó, viszont az eddigi felsoroltak után bőven megfizethető áron lehet hozzájutni.

óra márka

Seiko, az egyik legnépszerűbb óramárka, ami abszolút felfogható áron van, mégis meglehetősen közkedvelt. Rengetegen ismerik a nevét. 

óra márka

Az utolsó márka, amit kiemelnék, az a Breitling. Bár ártkozottul költséges, milliós árkategória, de értékes is. Az egyedi stílusáról könnyen felismerhető. 

óra márka