Ha már az előző posztom a népszerű órákról szólt, muszáj megemlítenem a fiatalok körében napjainkban felkapott márkát, a Daniel Wellingtont. Az óra tulajdonképpen attól lett híres, hogy a nagy Instagram sztárok ezzel a karórával pózolnak menő képeiken. A közösségi oldalakon kívül nincs is szükség más hirdetőfelületre.  Így már gyakorlatilag olyan nagy tömegekhez jutott el az óra trendisége, ami egy 200 millió dolláros biznisz kiépítéséhez lett elegendő.

daniel wellington dw óra

Na de ki az a Daniel Wellington? Nem, meglepően nem a márka alapítója, csak egy turista, aki egy NATO-szíjas Rolex Submariner órát viselt a karján 10 éve. A DW alapítója Filip Tysander, aki felfigyelt a világutazó laza ékszerére. Ez inspirálta őt, hogy megalkossa saját óramárkáját egyszerű és minimalista dizájnban. A 32 éves Filip cége azóta évente több mint 70 millió dollár nyereségnek örvendhet.

Újabban egyébként már nem csak nylon szíjas órákat gyártanak, 2015-ben megjelent a bőrszíjas DW óra is, így ismét nagy tömegeket mozgat meg ez az elegáns stílus.