Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Paul Hewitt a Daniel Wellington helyébe lép

Az eddig hatalmast sikert arató Daniel Wellington óramárka kezdi elveszíteni trendiségét a fiatalok körében. Hamar nagy népszerűségre tett szert, egyre inkább növekvő tábora az instagramon hirdette a nylon szíjas DW órákat. 

Azonban legújabban a DW helyett Paul Hewitt karórákat látni az óraboltok kirakatában. Mintha a kettő versenyezne egymással, az egyik ifjú feltörekvő, a másik pedig kezd feledésbe merülni. Persze még mindig jóval többen ismerik és szeretik a DW órákat, sőt nekem is nagy vágyam egy olyan óra, ezért azt nem lehetne mondani rá, hogy hanyatló a vásárlók aránya. De mégis, valamiért Paul Hewittet látunk a DW helyett a polcokon, bekerült a legtrendibb márkák közé.

danielwellington  paulhewitt

A Paul Hewitt egyébként onnan lehet ismerős, hogy eredetileg tengeri eredettel rendelkező karkötőket, ékszereket alkottak. Ezek az úgynevezett "vitorlás ékszerek". 2015. óta sok fiatalon láthattunk ilyen karkötőket. Na, most ez a márka elkezdte az óragyártást is.

0 Tovább

Daniel Wellington az Instagram nyertes órája

Ha már az előző posztom a népszerű órákról szólt, muszáj megemlítenem a fiatalok körében napjainkban felkapott márkát, a Daniel Wellingtont. Az óra tulajdonképpen attól lett híres, hogy a nagy Instagram sztárok ezzel a karórával pózolnak menő képeiken. A közösségi oldalakon kívül nincs is szükség más hirdetőfelületre.  Így már gyakorlatilag olyan nagy tömegekhez jutott el az óra trendisége, ami egy 200 millió dolláros biznisz kiépítéséhez lett elegendő.

daniel wellington dw óra

Na de ki az a Daniel Wellington? Nem, meglepően nem a márka alapítója, csak egy turista, aki egy NATO-szíjas Rolex Submariner órát viselt a karján 10 éve. A DW alapítója Filip Tysander, aki felfigyelt a világutazó laza ékszerére. Ez inspirálta őt, hogy megalkossa saját óramárkáját egyszerű és minimalista dizájnban. A 32 éves Filip cége azóta évente több mint 70 millió dollár nyereségnek örvendhet.

Újabban egyébként már nem csak nylon szíjas órákat gyártanak, 2015-ben megjelent a bőrszíjas DW óra is, így ismét nagy tömegeket mozgat meg ez az elegáns stílus. 

0 Tovább

Legnépszerűbb óramárkák

Ma már a karóra szerepe távol esik attól, hogy az időt nézzük rajta. Sokkal inkább jelképez egy státusz szimbólumot, hangsúlyozza a tekintélyt, hasonlóan az autóhoz. Persze nincs a Suzukival semmi baj, de egy cégvezetőt ritkán látunk benne, mert a pozíciójához méltányos márkát választ. 

Az első legnépszerűbb óramárka természetesen a Rolex mindenek felett, azonban ezt csak tehetős társadalmi rétegek engedhetik meg magunknak. 1905-ben alapították a céget. Rendkívül sok órát forgalmaz, ami érdekes, annak tudatában, hogy mennyire drága márkáról is van szó. Mégis van rá kereset. 

óra márka

Szintén egy nagy körben kedvelt drága márka a svéd Tag Heuer. Ennek divatossága elérte a fiatalokat, ennek fényében sokak karján láthatjuk megvillanni a közel milliós órát. 

óra márka

Egy másik kedvenc, a Citizen is drága órának számít, de a megfizethető árak közé tartozik. Fiatal értelmiségiek körében nagy népszerűségnek örvend mostanság.

óra márka

A Michael Kors manapság fiatal lányok napi viseletéhez tartozik, elég jó karácsonyi ajándéknak számít. Bár táskák, pénztárcák tekintetében is elég elterjedt márka. Nem olcsó, viszont az eddigi felsoroltak után bőven megfizethető áron lehet hozzájutni.

óra márka

Seiko, az egyik legnépszerűbb óramárka, ami abszolút felfogható áron van, mégis meglehetősen közkedvelt. Rengetegen ismerik a nevét. 

óra márka

Az utolsó márka, amit kiemelnék, az a Breitling. Bár ártkozottul költséges, milliós árkategória, de értékes is. Az egyedi stílusáról könnyen felismerhető. 

óra márka

0 Tovább

lolita01

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek